Boksignering i St:Pergallerian


Boksigneringen igår (16/12 2016) blev lyckad. Jag och en kollega sålde böcker, mötte läsare och diskuterade litteratur hela eftermiddagen. Köparna tog med sig hårda paket hem som jag hoppas ska sprida läsglädje under juldagarna.

Till de små valde man:

Genom Skuggornas dal och Innan lyktorna slocknar. Mina två böcker som Verbum förlag har gett ut och där Livets pärlor hjälper barnen att övervinna ondskan.

Till tonåringen blev det:

Natten Jägare. Mycket spännande Urban fantasy med ett underliggande antinazistiskt budskap. Boken ansågs så aktuell att jag fick Kulturrådets bidrag för att ge ut den.

Till de stora:


Rött Kort, som jag skrev under pseudonymen Viktor Kant. En isande thriller som enligt Uppsalanyheters recensent var 2015 års bästa bok.

#julklappstips #frälsarkransen #mattiaslonnebo #boktips #barnlitteratur #deckare #Uppsala

Kommentarer